فایل صوتی پادکست اعتماد بنفس_2 

اگر در درونتون در هر درجه از سواد یا سطح مالی هستید صدایی اومد که من که بابا نمیترسم اون موقع شک نکنید که ترس یکی از سایه های مسلم شماست و اعتماد بنفس شما از روی نقاب های شماست چرا که مطمئنا در خلوتتان حال شما خوب نیست و یا رویداد هایی مکرر میشه در زندگیتون یا حتی به مدارج بالای تحصیلی رسیده باشید وبا داشتن یا نداشتن  رفاه مالی در هر حال  زندگی خودتون رو دوست ندارید
 و چنانچه کسی بهتون بگه....

 

 


(تو که زندگیت خوبه بابا)
⬅️یا به او یا به خودتون میگویید👇🏻
 
ای بابا چه زندگی من دارم
💢یا بکسی بگید یا درباره کسی که:
خوش بحالش کاشکی منم ....
💢ویا جملات و کلماتی مثل اینها:
ای کاش ....
شاید ...
من باید ....
اگر ....
اگر اینطوری ..اگر اونطوری....
از همه بدم میاد ...
از زنها بدم میاد...
همه مرد ها یا زنها سرتا پا یک کرباسن...
از مردها متنفرم ...
من بدون تو میمیرم ...
بدون تو من هیچی نیستم ..
یا به فکر یک کینه ی قدیمی دائما در فکر هستید...
خاطره هاتون رو زیاد مرور میکنید...
فکرتون بی جهت خیلی مشغوله...
با خانوادتون به آرامش نمیرسید...
بدون من همه شما هیچ بودید یا هستید
نمیبخشمش ...
نمیتونم....
تغییر دیگه چیه...
مگه میشه ...
شدنی نیست...
اگر مادرم یا پدرم نباشن چه کنم ..
از مردها بدم میاد....
اگر بابام زنده بود...
چیکار کنم ...چه کنم چیکار کنم
چی میشه آخرش ...
یا اگر ازتون انتقادی بشه ...
یا بگن بهتون شما فلان جور هستید مقاومت یا پرخاش یا سکوت یا بی توجهی کردید ....
💢یا الان اگر در حالی که در حال خودندن و گوش کردن تو اینجا هستید
کلا  بجای شنونده خوب بودن گوینده خوبی هستید و این موارد رو حتی یکیش رو در درونتون دارید
و  و  و  و  خیلی مثال های دیگه که در فایل ها به کررات تکرار کردیم
هرکدوم از این ها در درونتون شنیده شده یا توسط شما گفته شده و تکرار میشه بدونید عقده ها و سایه ها دارن برای زندگیتون بشکل پنهان یا آشکار تصمیم میگیرن
و ترس اولین نقطه بوجود اومدن اونها و دوامشون وعدم پذیرششون هستند...

در ادامه به فایل صوتی اعتماد بنفس 2 گوش فرمایید با تشکر

                                                                    بازدید فایل در پادکست شنوتو